Nejraději vám

"optimalizuji web pro Gůgl a Seznam", "napíšu smysluplné texty", "předělám web / e-shop na ziskový", "vytvořím obsahovou strategii", "zajistím moc práce na zimní večery :-)"

Jsem SEO konzultant bez kouzel

Více než 3 roky zlepšuji celkový obsah, zvyšuji návštěvnost a zvyšuji zisky webů menších a středně velkých společností, které chápou, že z výsledků kvalitní optimalizace pro vyhledávače firma těží ještě několik dalších let.

Moje práce není založená na garancích a na malování vzdušných zámků.
Někdy se mi daří odkrýt slabiny uvnitř celkové obchodní strategie, která se pak projevuje na slabé online marketingové komunikaci.

Proto je má optimalizace založená na neustálé komunikaci a náročných požadavcích.

Firmám to však poté přináší ovoce :-)


  • Řidím dlouhodobé SEO kampaně


  • Vytvářím analýzy klíčových slov


  • Vytvářím SEO audity


  • Učím marketingové zaměstnance / programátory


  • Sám se školím v nových trendech

A co tam máme dál?

Kopirajtr? Copywriter!

Bez prodejních argumentů, poutavých titulků a správného tónu komunikace nemá žádná kampaň smysl.

Ještě donedávna jsem byl "ten, který píše slohovky na jedničku", poté se mi začalo říkat "blogger" a moderní název pro člověka, který umí napsat perfektní text, je "copywriter".

Firmy a e-shopy nedávají správné textaci dostatečnou váhu, protože na ni zpravidla nemají kvalifikované osoby ani časový prostor.

Proto jsem tady já. S textem na internetu pracuji od 13 let.

Rozeberu váš produkt/službu do šroubku, navrhnu obsahovou strategii a provedu exekuci textů, které zvýší konverzní poměr webu či e-shopu.


  • Dohlížím na textaci všech prvků webů a e-shopů


  • Textuji kategorie i produkty e-shopů


  • Vymýšlím obsahové strategie blogů


  • Texty přizpůsobuji mobilním zařízením


  • NEpíšu bez analýzy KW a obsahové strategie

A dál?

Audi...tor online marketingové komunikace

E-shop přestal sypat? Nejsou poptávky? Na Facebooku nikdo nelajkuje?

Někde to prostě drhne. Proto se vrtám v online komunikaci firem a e-shopů do detailů. 

Od celkové přehlednosti webu / e-shopu až po poslední CTA.

Skartuji faktury od firemních katalogů, kopu do zadku komplexní nabídky a široké sortimenty a taky neříkám starší generaci, že mají na webu scrollovat.

Sám ale efektivní online marketing nevybastlím. Pro každou oblast seženu lidi, kteří nehádají.


  • Analyzuji efektivitu a výkon současných kanálů


  • Odkrývám slabá místa současné komunikace


  • Porovnávám vaši komunikaci s komunikací konkurentů


  • Navrhuji řešení, které konkurenci nedohání, ale přeskakuje


  • Doporučuji jen odborníky v daném oboru