Jak získat zadarmo zpětný odkaz 🔗 a recenzi ⭐ od SEO konzultanta

V nákupech na internetu jsem obezřetný. Díky svému povolání dokážu poměrně lehce identifikovat e-shopíček vedený z pokojíčku od seriozního prodejce.

K tomu, jak získat zadarmo kvalitní zpětný odkaz, ze kterého nehrozí penalizace, se dostanu.

První chci psát o e-shopu www.sport-saller.cz

Dopředu říkám, že tento blog není žádné PR ani součást affiliate programu. Je to potřeba spokojeného zákazníka (mě), který má možnost toto nadšení poslat dál.

Od mala hraju fotbal v oblečení značky Saller. Mimochodem díky skvělému dlouholetému brandingu přes prvoligový Zlín. Potřeboval jsem si objednat nové tepláky. Nic neobvyklého.

Saller má jediného online prodejce, a tak jsem prostě objednal tepláky.

A pak mi do mailu přistála odpověď.

Komunikace sport-saller.cz

Komunikace sport-saller.cz

Někdo řekne: Nic neobvyklého, standardní komunikace, co je na tom?

Není to neovyklé, není to dnes standard. Když děláte v online marketingu, pod rukama vám projdou všemožní "provozovatelé e-shopů" a špekulanti, které zajímá jedna věc. Jak co nejrychleji získat návštěvy, tržby a jak co nejvíce vydělat bez dalšího úsilí a nejlépe zadarmo. 

O to více si vážím takových prodejců, kteří jsou schopní udělat takový krok a ještě v předvánočním shonu. Vsadím se, že u 95% jiných e-shopů bych dostal odpověď ve stylu: Sorry, kámo, nějaká chyba, toto už nemáme, tak příště... 

A já chci tuto vstřícnost vrátit. Stejně tak, jak paní obětovala kousek své ceny, já tu cenu vrátím v podobě mé služby. Obzvlášť, když vím, jak se dlouhodobě "obchoduje" se zpětnými odkazy a recenzemi.

Mimo zpětného odkazu do článku jsem přidal také recenze na Google a Facebook, což dělám zřídkakdy a právě v případech, jako je tento.

Provozovatelé e-shopů, přemýšlejte, prosím, trošku víc. Přemýšlejte trošku víc, kdo je vlastně váš zákazník.

Nikdy nevíte, co s vaším e-shopem může udělat. Jak jsem lehce rozdal zpětný odkaz a autentickou recenzi, tak lehce potopím na sociálních sítích jiný e-shop za banalitu, viz. tweet dole 👇