Zadarmo vím, kam mi klikáte... na webu

Anonymní okno, přelepená páska přes webkameru, ani zatáhnuté žaluzie nepomůžou. Jestli jste v poslední době četli můj blog nebo procházeli můj web (jakože jo, a konečně hledáte na Gůglu moje jméno), tak z velké většiny vím, na co jste klikali nebo jak jste celkově web prohlíželi. Že vás špehuju? Tak trochu ano. Ale nepotřebuju k tomu žádné plešaté zvířata před vaším domem :-)

Pokračovat ve čtení

Jak je důležité lidem jasně říkat, co mají na webu udělat

Když se redesignuje web, nebo se řeší nová struktura, je to někdy s klientem dost tuhý boj. V poslední době se setkávám s čím dál větším apelem na zjednodušení obsahu webů, což je ve své podstatě velmi v pořádku. Někdy to však zachází až za hranu. Klienti by například úplně vyřadili menu či jakoukoliv navigaci napříč. Jaksi předpokládají, že jsou uživatelé webů inteligentní bytosti. Kdyby tomu tak bylo, jó, to bychom my online markeťáci neměli práci :-)

Pokračovat ve čtení